אוטותאליה

שדרות ההסתדרות 58 חיפה

תיקון סאנרוף בצפון והסביבה

תיקון סאנרוף

לרובנו האוטו יקר ללב, ולכן אנחנו דואגים לתקן אותו אם הוא מתקלקל, "לפנק" אותו באיזה שטיפה טובה מדי שבוע ואם משהו קטן נשבר לנו באוטו – אנחנו ישר ממהרים לרוץ לתיקונו! במאמר זה נדבר על תיקון סאנרוף.

תיקון סאנרוף בצפון והסביבה view-driving-woman-through-sunroof

מה זה סאנרוף?

אנחנו מניחים שאתם יודעים, אך למי שלא, מדובר בחלון שמש הממוקם על גג הרכב, ההופך את הנסיעה לאטרקטיבית יותר. באמצעות הסאנרוף, אתם לא חייבים לקנות קבריולט, כי יש לכם גג שנפתח ונסגר על ידי לחיצה אחת קטנה באופן אוטומטי לחלוטין.

איך סאנרוף יכול להינזק?

הסאן-רוף אולי לא נתון לאותו מתח כמו זכוכית השמשה הקדמית, אבל כמו כל גג, בייחוד כזה שזז ממקום למקום, נתון להשפעות חיצוניות. יכול להיווצר נזק המצריך תיקון גג נפתח מ: 

  • אבנים קטנות שעפות במהירות מהכביש שסודקות את החלון
  • חשיפה ממושכת לקרני ה-UV
  • שלג, גשם או ברד כבד עלולים לתת מראה נוצץ לזכוכית הסאנרוף. עם זאת, זה יכול ליצור בעיות מאוחר יותר מכיוון שיש סיכוי שבעקבות שינויי הטמפרטורה, סוג הזכוכית ממנו עשוי הסאן-רוף יכול לתנפץ. תיקון הגג הנפתח כעת יעזור לכם למנוע בעיות חמורות בעתיד.

מה ניתן לעשות בנוגע לנזק בסאן רוף?

מעבר לניקיון השבועי והבדיקות החודשיות, תיקון גג נפתח לרכב יש להשאיר לאנשי המקצוע. לסאנרוף ישנם רכיבים שעלולים להינזק בקלות בידיים לא מיומנות. זה עשוי להיות מפתה לעשות את העבודה בעצמכם, במיוחד אם יש לכם הבנה בסיסית כיצד להרכיב זכוכית. עם זאת, ובלי להעליב, הבנה בסיסית אינה מתורגמת למקצעויות שנרכשה בשנות ניסיון רבות בהתקנת והחלפת גג נפתח. אם יש בעיה בגג השמש שלכם, אל תחכו עד שהיא תחמיר. צרו קשר עם איש מקצוע מיומן כדי לדון בפתרונות הטובים ביותר עבור הרכב.

תיקון סאנרוף בצפון והסביבה view-driving-woman-through-sunroof

אוטותאליה – זגגות רכב בצפון והסביבה

אנחנו בחברת אוטותאליה גאים להעניק שירות איכותי בתחום זגגות הרכב בצפון והסביבה הכולל בין היתר גם תיקון סאנרוף.  השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם 🙂