אוטותאליה

שדרות ההסתדרות 58 חיפה

המדריך המלא לבחירת סאן רוף לרכב

מכוניות פתוחות בעלות סאן רוף לרכב הן חוויה נהדרת בימי הקיץ החמים. על מנת לבחור את הסאן רוף המתאים ביותר, כדאי לקחת בחשבון את סוג הרכב, התקציב אשר עומד ברשותכם, ותכונות רצויות כמו ההשפעה של הסאן רוף על נוחות הנסיעה וכן הלאה. חשוב מאוד לבדוק בצורה מקיפה את מצב הרכב לפני ההסבה לסאן רוף לרבות מרכב ושלדה. מומלץ להתייעץ עם מומחה טרם אתם מבצעים הסבה לרכב שלכם וכאשר אתם בודקים את התאמת הרכב לסאן רוף. בחירה מושכלת תבטיח חוויית נסיעה מהנה ובטוחה.

המדריך המלא לבחירת סאן רוף לרכב

מה זה סאן רוף לרכב?

כאשר אנו מדברים על סאן רוף לרכב אנחנו למעשה מדברים על סוג של גג נפתח לרכב אותו ניתן לקפל כלפי מטה כדי לאפשר נסיעה עם גג פתוח וליהנות מהאוויר במהלך הנסיעה. במכוניות סטנדרטיות, הגג הקשיח מהווה חלק בלתי נפרד מן המרכב ולא ניתן לפתוח אותו. כאשר מתקינים סאן רוף ברכב, למעשה מסירים את הגג הקשיח ומחליפים אותו בבד קל וגמיש שניתן לקפל מטה בקלות. כאשר הסאן רוף פתוח, הנהג והנוסעים חשופים ישירות לאוויר הפתוח, מדובר בחוויית נהיגה ייחודית ומהנה. סאן רוף זמין כאופציה בחלק מהרכבים הקיימים כיום, כמו כן ניתן להתקין אותו על רכבים קיימים באמצעות החלפה של גג קשיח. סאן רוף מתאים במיוחד למכוניות ספורטיביות בהן הנהיגה הפתוחה מגבירה את תחושת האדרנלין והחופשיות. 

בדקו את מצב הרכב שלכם

לפני שאתם מחליפים את גג הרכב שלכם לסאן רוף לרכב, חשוב מאוד לבצע בדיקה יסודית של המצב הנוכחי של הרכב. יש לבדוק היטב את המרכב והשלדה ולוודא שאין סימני קורוזיה או נזק שנגרם מתאונות קודמות. קורוזיה בחלקי מרכב היא קריטית, היא עלולה להחליש את המבנה וכתוצאה מכך לפגוע ביציבות הרכב לאחר הסרת הגג. בנוסף על כך, יש לוודא את כל חיבורי המרכב לשלדה תקינים וללא סדקים. מומלץ להיעזר במומחה לביצוע הבדיקה.

בחירת סוג הסאן רוף והתאמת מערכות הרכב

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של סאן רוף לרכב, החל מבד בסיסי וכלה במערכות חשמליות מתקדמות. יש לבחור את הסוג המתאים ביותר לדגם הרכב שלכם ולתקציב שברשותכם. סאן רוף ידני פשוט יותר אך דורש מאמץ פיזי לפתיחה וסגירה. סאן רוף חשמלי נוח יותר אך יקר יותר. אנו ממליצים לכם לבדוק איכות הבד, עמידותו לקרני שמש ולגשם ואת קלות הפעלת המנגנון.

הסרת הגג הקשיח מצריכה התאמות במערכות שונות ברכב לרבות: מערכת מיזוג אוויר, מערכת החימום, בידוד רעשים ואטימה. יש לבדוק כי הסאן רוף אכן מתאים להתקנה באותו סוג רכב וכי הוא לא יוביל לפגיעה ביעילות של מערכות הרכב. כמו כן, מומלץ להוסיף כיסוי מיוחד למקומות אשר היו מקורים קודם לכן על ידי הגג הקשיח.

אוטותאליה – תיקון סאן רוף מקצועי

אנחנו בחברת אוטותאליה מבצעים תיקון חלונות חשמל לרכב ממגוון הדגמים השונים הקיימים כיום בשוק. אם אתם מחפשים חברה מקצועית לתיקון חלונות חשמליים, השאירו לנו עוד היום את הפרטים שלכם באתר ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם כדי שאתם תוכלו להנות מחוויית נסיעה נעימה ונוחה ברכב שלכם.