אוטותאליה

שדרות ההסתדרות 58 חיפה

בטיחות גג הרכב היא מעל הכל

תיקון סאנרוף נדרש כשמתרחשות בעיות בגג שמש לרכב ויש צורך בשירות מקצועי לתיקון התקלות. אם נתקלתם בבעיות בגג הנפתח של הרכב שלכם, צוות המומחים של אוטותליה, זגגות רכב, כאן בשבילכם. אנחנו מתמחים בפתרונות תיקונים והחלפות גגות לכל סוגי הרכבים ומספקים שירות יעיל, מקצועי ומתקדם.

תיקון סארנרוף במקרה של דליפה

הבעיה הראשונה שמצריכה תיקון סאנרוף ידועה בדרך כלל כדליפה בגג. בין אם מדובר במים מטפטפים או זורמים, דליפת גג שמש עלולה ליצור בלגן ולפגוע בפנים המכונית.

כדי לפתור את הבעיה, ניתן לבצע שלוש שיטות של ניקוי צינורות ניקוז באוויר, ניקוי ניקוזים עם חוט מתכת ותיקון האיטום.

גג שמש תקוע

תיקון סאנרוף במקרה של תקיעת הגג מתבצעת עם הסרת זכוכית הפאנל בעדינות בעזרת מברג או מקדחה. בשלב הבא יש לבדוק את מנגנון גג השמש, לאיתור גלגלי שיניים או רכיבים סדוקים או שבורים וניקוי פסולת או הצטברות שומן.

לאחר מכן יש להפעיל את המכונית, להפעיל את הגג, ולצפות בתנועת ההילוכים, לאיתור אזורים בעייתיים. אם הרכיבים הבעייתיים אינם מזוהים בשלב זה, יהיה צורך באבחון ותיקון נרחב יותר של הסרת או החלפת החלקים הפגומים, או החלפה של כל הגג.

זכוכית שבורה

פסולת סביבתית או חפצים שנופלים על גג הרכב עלולים לגרום נזק לזכוכית. בהתאם לנזק, שירות תיקון סאנרוף מיועד למניעת נזקים נרחבים יותר לחלקים הפנימיים של הרכב. חשוב לא לנהוג עם הגג השבור, זה יכול להשפיע על הבטיחות ולגרום להסחת דעת.

זכוכית מחוסמת עלולה להתנפץ למספר רב של חתיכות קטנות. רסיסי הזכוכית הללו יכולים לעוף לכל מקום, כולל בתוך פסי הגג ועל חומר הסיכה שעוזר לו להחליק על הפסים. זה יכול להגדיל את ההיקף של תיקון סאנרוף, מכיוון שיהיה צורך לאתר ולהסיר את כל החלקים הקטנים לפני התקנת לוח הזכוכית החדש.

בשורה התחתונה, התיקון צריך להתבצע רק על ידי המומחים בתחום

אם יש לכם שאלות נוספות, צרו קשר עם המומחים של אוטותליה, זגגות רכב. יש לנו ניסיון של 12 שנים בתחום ואנו מציעים גם שירות חירום 24/7, כולל שירותי תיקונים או החלפת גגות לרכבים מכל הסוגים.